Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Olofsson - 23 januari 2011 11:02

Ja då va den här helgen snart slut då.. gått lika fort som alla andra helger, je förstår int! :) i dag bli de kaffe hos jennie me henns lilla familj, Alva 4 månader är ju så söt så man vill äta upp na :) i kväll väntar tvättstugan, mindre kul men skönt när det är gjort!

i morron fyller älsklingen år :) ha tre stycken presenter gömda i garderoben :)!

Av Emma Olofsson - 21 januari 2011 14:03

men va jag gillar fredagar!!

Den här veckan har gått så fort, säkert bara för att min jonas är hemma på jobb nu.

Bra dag ha jag haft på jobbet oxå, vi hade fredagsfrukost i morse :) jag gjorde jätte goda smooties! de var mkt uppskattad :) skönt å ha jobba in så man kan sluta tidigare på fredagar..

Undra va jag å kärleken ska hitta på med i helegn då.. fara hem te kära oviken kanske? aldrig fel de :)

huvva läste i tidningen i dag om en tjej som blev våldtagen i torvalla i går... mår riktigt dåligt i hela kroppen när man läser sånt, man blir förbannad! tidigt på kvällen å på en vardag mitt i torvalla.... fy fan säger ja bara, det skjuts förlite!


nä nu ska jag försöka tänka på nå bra å städa i hop lite här hemma innan Jonas kommer hem :)

Presentation

Hen e jeg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards