Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Natt!

Av Emma Olofsson - 18 september 2009 03:32

Jao då ha man skaffat sej en blogg oxå!Glad


Sitt på jobbet å dryga på ja... lugn natt än så länge...pepparperppar ta i trä! Jobbar i Hackås i natt, vilket jag inte tycker e så spännande, är ju så mörkrädd ja å här är det kusligt tycker jag! Och så e man så jävla dum att man börja tänka på alla skräckfilmer man ha sett oxå, senast jag såg nån va det The Grudge2, tycker man ser hon överallt.. haha. men men bara 3,5 timme kvar nu.


I kväll som kommer bli det afterwork me brudarna på jobbet! ska bli kul som bara den, dom e ju litte crazy dom flesta av domGlad


veckan som kommer ska jag va hemma i Oviken å va barnvakt när resten av familjen far te turkiet.. lite avis må jag då säga!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Olofsson - 27 augusti 2012 11:56

Ja det kan man verkligen säga! Jonas har haft 2 v semester, vilka gick fort som bara den! vi hann me badhuset, forsarleden,jordgubbsplockning, massa hundträning och givetvis massa mys å återhämtning :) men undrar vart solen har varit denna sommar..  ...

Av Emma Olofsson - 21 juni 2012 10:15

ja i natt va jag vaken med Lovis nästan 2 timmar, en riktigt liten tjurig tjej de där :) man ser att hon e hur trött som hellst men vägra å sova :) tur hon är söt när hon är sur å grining till och med!    klev upp ganska tidigt i dag så innan 9 h...

Av Emma Olofsson - 14 juni 2012 10:38

NÄR ska det bli sommar?? det är just nu bara 9grader "varm" ute.. och regn oxå då..    i helgen ska vi hjälpa till hemm hos svärmor å byta hängskivor eller vad det heter, sen på lördan ska jag på sommarfest med jobbet, kul att man få vara med fas...

Av Emma Olofsson - 4 juni 2012 18:54

Älskade lill stumpan tog å tvär somna! på onsdag blir hon hela 7 månader! vart tar tiden vägen? innan man fick barn så sa verkligen ALLA -tiden går så fort när dom e liten. aja tänkte jag de lär den väl inte göra, men va har jag gjort i 7 månader då?...

Av Emma Olofsson - 23 januari 2011 11:02

Ja då va den här helgen snart slut då.. gått lika fort som alla andra helger, je förstår int! :) i dag bli de kaffe hos jennie me henns lilla familj, Alva 4 månader är ju så söt så man vill äta upp na :) i kväll väntar tvättstugan, mindre kul men skö...

Presentation

Hen e jeg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards