Direktlänk till inlägg 26 november 2009

OOh va tiden går fort!

Av Emma Olofsson - 26 november 2009 19:05

Ja snart e det första advent! här hemma i oviken julpyntas det för fulla muggar! de e ju inte ens lite snöö ute = inga jävla julkännslor alls!!! TRÅKIGT....

Må väl försöka få till litte julmys hemma i stan oxå.. skulle få nå gardiner av Ewa, snäll hon :) tro jag ha ungefär 3 tomtar å de räcker fäen, slipper ta bort så många då.. kommer ändå inte va hemma där i jul för jag ska va en duktig tjej å jobba ja, tjäna pengar då, katjiing!

ska även jobba i natt å heela helgen.. 3 helgen ja jobbar på rad nu..

men förra helegn jobba jag bara halva så va ledig lördag, tog å släpa rava te syster annika i stavre :) <3 de va trevligt :)!


hmm undra om man ska dra sej bort te Helen å kika på ritningarna te deras nya kök! kul :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Olofsson - 27 augusti 2012 11:56

Ja det kan man verkligen säga! Jonas har haft 2 v semester, vilka gick fort som bara den! vi hann me badhuset, forsarleden,jordgubbsplockning, massa hundträning och givetvis massa mys å återhämtning :) men undrar vart solen har varit denna sommar..  ...

Av Emma Olofsson - 21 juni 2012 10:15

ja i natt va jag vaken med Lovis nästan 2 timmar, en riktigt liten tjurig tjej de där :) man ser att hon e hur trött som hellst men vägra å sova :) tur hon är söt när hon är sur å grining till och med!    klev upp ganska tidigt i dag så innan 9 h...

Av Emma Olofsson - 14 juni 2012 10:38

NÄR ska det bli sommar?? det är just nu bara 9grader "varm" ute.. och regn oxå då..    i helgen ska vi hjälpa till hemm hos svärmor å byta hängskivor eller vad det heter, sen på lördan ska jag på sommarfest med jobbet, kul att man få vara med fas...

Av Emma Olofsson - 4 juni 2012 18:54

Älskade lill stumpan tog å tvär somna! på onsdag blir hon hela 7 månader! vart tar tiden vägen? innan man fick barn så sa verkligen ALLA -tiden går så fort när dom e liten. aja tänkte jag de lär den väl inte göra, men va har jag gjort i 7 månader då?...

Av Emma Olofsson - 23 januari 2011 11:02

Ja då va den här helgen snart slut då.. gått lika fort som alla andra helger, je förstår int! :) i dag bli de kaffe hos jennie me henns lilla familj, Alva 4 månader är ju så söt så man vill äta upp na :) i kväll väntar tvättstugan, mindre kul men skö...

Presentation

Hen e jeg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards